piątek, 16 czerwca 2017

Pan i Pani - Kartka dla pary / Mr & Mrs- Card for a couple

Witam wszystkich!
Hello all!!


Witajcie na blogu. Dziś mam piękną i jasną kartkę, którą chcę się z Wami podzielić.
Zerknijcie.
Welcome to the blog. Today I have a bright and beautiful card to share with you all.
Have a look.


Do taj kartki użyłam papieru CraftLove 05 oraz Yummy 03.
Kartka w kolorze eco to baza kartkowa kraft. Te bazy są bardzo silne i świetne do robienia kartek.
Postarzyłam krawędzie wzorzystych papierów i ułożyłam je w warstwach jedno na drugim, żeby dodać kontrastu.


I used CraftLove 05 and Yummy 03 papers for this card.
The Eco blank card is a kraft cardstock. It's really sturdy and fabulous for card making. 
I distressed the edges of the pattern papers and layers them on top of each other to give a nice contrast. 


Kartkę wykończyłam kwiatkami z Primy, wyciętymi elementami i dodałam teksturę.
I finished my card with some Prima flowers, die cuts and cheesecloth for texture.

Materiały Studio75, których użyłam: / Studio75 supplies used-




Dziękuję, że dziś zajrzeliście!
Życzę wspaniałego dnia!
Thanks for stopping by today!
Have a great day !





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz