wtorek, 28 kwietnia 2015

Special Memories Layout - by Amy

Good morning everyone, 
It's Amy here with you today! I have to tell you I really love the Palce lizać / Yummy! collection because of it's bright colors. I normally love working with soft tones but this collection is really yummy ;-).
I have a lot of relatives in the USA including my mom's sister Ellen, the picture I used is of her and her husband & daughter .

Witam Wszystkich,
Dziś z Wami jest Amy. Muszę Wam powiedzieć, że na prawdę kocham kolekcję Palce lizać / Yummy! za jej jasne kolory. Zwykle lubię pracować z delikatnymi kolorami ale ta kolekcja jest na prawdę pyszna :)
Mam dużo krewnych w USA, w tym siostrę mojej mamy Ellen, na zdjęciu którego użyłam jest ona z mężem i córką.

Special Memories: 

I am totally smitten by the wood structure sheet and I wanted to go yellow with bit's of green. 
I find yellow a really hard color to scrap so this was a challenge on it's own for me. 
Let's have a closer look:

Jestem totalnie zauroczona arkuszem z wzorem drewna i chciałam dodać nieco żółtego z odrobiną zieleni. Uważam, że żółty kolor jest ciężki do LO, to było dla mnie wyzwanie.
Zobaczcie kilka zbliżeń:



 I started the layout by tearing the middle part out of the gorgeous yellow sheet. Then I layered it on top of the wood panel sheet, but first I added some gorgeous lace. 

Zaczęłam od przedarcia środkowej części żółtego arkusza. Następnie utworzyłam warstwy na arkuszu z motywem desek ale najpierw dodała uroczą koronkę.



Użyte produkty /  Studio 75 products used:

Palce lizać zestaw z dodatkami,...
Palce lizać 03
Palce lizać 01

I really hope I inspired you make something pretty with your Studio 75 papers. 
We would love it if you will play in our challenge this month the mood board is super pretty!
"April 2015 Mood Board" 
You still have a couple of day's to enter.

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia czegoś pięknego z papierami Studio75.
Będzie nam miło jeśli dołączycie do naszego aktualnego wyzwania z tablicą inspiracji,
Jest jeszcze kilka dni na zgłoszenie prac.



Also I would love if you visit my blog I am having a massive birthday giveaway so please join.
Birthday GiveAway

Zapraszam także doodwiedzenia mojego bloga gdzie czeka na Was ogromne urodzinowe candy.

Have a great day everyone.
Love 

Miłego dnia dla Was wszystkich.

1 komentarz :