poniedziałek, 9 lutego 2015

A Notebook Cover from Helen, using the Miss Olivia Collection

Hello everyone!  HELEN here with my first post!!
  My Studio 75 products arrived last week & WOW I have loved 
creating with them.  Miss Olivia is so beautiful that I used it here 
to create a notebook cover to give my sister-in-law for her birthday.


Witam Wszystkich!
Ja- Helen przygotowałam mój pierwszy post.
Dopiero co dostałam materiały Studio75 i pokochałam tworzenie z nimi.
Panna Oliwia jest taka piękna, przygotowałam okładkę notesu, który podaruję na urodziny mojej bratowej.


I used plenty of Miss Olivia goodies on this cover!

Użyłam mnóstwo elementów z kolekcji Panna Oliwia.




I stamped my butterflies onto Miss Olivia Paper first
 then cut them out & painted glitter nail-varnish on top!

Użyłam stempla z kolekcji Pan i Pani Black na papierze z kolekcji Panna Oliwia, wycięłam i pomalowałam lakierem do paznokci oraz brokatem.


I fussy-cut half of the roses from the Paper Strip & I painted
 the Ecru flowers with some diluted Gold ink to add a bit of colour.  

Wycięłam róże z paska z elementami do wycinania a kremowe kwiaty pomalowałam złotą farbą.


I tucked a flair/self-adhesive button underneath my flower & twisted 
up the stem using my awl.  For beautiful, feminine pages
 you can't go wrong with the Miss Olivia Collection ♥

Samoprzylepny badzik ukryłam pod kwiatem.





Apple Blossom Flowers 



Set of 6 adhesive buttons  - Rosalie

Self-adhesive Buttons


* * *





I hope you will join us & play along in our Challenge 2.

Mam nadzieję, że dołączycie do naszego wyzwania #2.



Great sketch!!  I cannot wait to see your projects ♥

Świetna mapka!! Już nie mogę się doczekać aby zobaczyć Wasze prace 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz