piątek, 6 czerwca 2014

Ukwiecona kopertówka/ Envelope card with flowers

Witam Was serdecznie!

Bardzo lubię robić kartki kopertówki. Są uroczym prezentem ślubnym. Poniższą przygotowałam dla panny młodej, która nie lubi róż. Zamiast ich, znajdują się to kwiaty wiśni.

Hello Everybody!

I love making envelope cards lately. I think they're a lovely wedding gift. This one is full of flowers for a bride who doesn't love roses. Instead of them I used cherry's flowers.




Do wykonania tej kopertówki wykorzystałam papier z kolekcji Rozalia w Ogrodzie. A od soboty, nowa Rozalka na półkach sklepu, więc trzymajcie rękę na pulsie!
   
I used Rozalie in the Garden collection.  On Saturday a new version of Rozalia will be available, so stay tuned!

Chciałabym również przypomnieć Wam i zaprosić tych, którzy jeszcze nie dołączyli, do naszej comiesięcznej wyzwaniowej zabawy. Wszystkie informacje znajdziecie TU


I'd like also to remind you about our monthly challenge. All the necessary information may be found HERE.

Użyłam:
Użyłam:





1 komentarz :

  1. Swietna kopertówka! Jeszcze nigdy nie próbowałam tej formy, ale chyba już czas zrobić coś innego.

    OdpowiedzUsuń