wtorek, 19 lutego 2013

Nowa projektantka studio75 / DT studio75 new member!

Witajcie Kochani, 
Bardzo, bardzo dziękujemy za Wasze liczne zgłoszenia do zespołu studio75. 
Z przyjemnością odwiedziliślmy Wasze blogi i wybór był naprawdę trudny. 

W  DT studio75 z przyjemnością witamy  - 
Małgorzatę Komor znaną Wam także jako Piedra Preciosa 
Małgosia będzię inspirowała Was na blogu studio75, co drugi piątek. 
Wyniki naboru gościnnych projektantów ogłosimy wieczorem ;) 
Hi dear scrappers, 
Thank you, thank you a lot for so many DT applications to studio75
We visited your blogs with great pleasure , and the choice was very hard. 
DT studio75 new member is Małgorzata Komor known as  Piedra Preciosa 
The results of Guest designers call we announce in the evening. 

Oto co Małgosia mówi o sobie: 
"Cześć, nazywam się Małgosia Komor, czyli  Piedra preciosa i od około 4 lat prowadzę blog en-contra.blogspot.com.
Od dziecka uwielbiałam rysować, malować i szyć, pasję do tworzenia mam we krwi. Przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam będąc w ciąży. Podczas przygotowywania pokoiku dla mojej córeczki, nie dość że znalazłam kilka mebli, które koniecznie potrzebowały odnowienia (stąd moja druga pasja decoupage), znalazłam także czasopismo przywiezione kilka lat wcześniej z Anglii, z małego sklepiku, który wówczas wydawał mi się dość dziwnym papierniczym, ale najwyraźniej coś mnie musiało tknąć, że spośród mnóstwa przecudnych papierów, stempli, tuszy wybrałam pierwsze z brzegu pisemko i pognałam dalej. 
Wystarczyło mi jedno popołudnie z laptopem i kawą z mlekiem aby poznać czym jest scrapbooking i zakochać się w nim. Od tamtego dnia tworzę, inspiruję się, poszukuję sposobu na wyrażanie swoich emocji. Moje scrapy to głównie opowieści o mnie i moim najbliższym otoczeniu, z reguły są skromne w dodatki, a ważnym ich elementem są stare książki, nuty i koronki mojej mamy. Od pewnego czasu uczę się używać wielu mediów, lubię chlapać farbą i bawić się gessem, to taki mój powrót do czasów dzieciństwa."

Oto kilka dotychczasowych prac Małgosi: 






Kolejna odsłona naszego zespołu już wieczorem ;) 
Have a look at our team annonouncment in the evening ;)

Pozdrawiam Was serdecznie/Warm wishes
Aneta

4 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, gratuluję! Cieszę się, że bedziemy tu razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful choice! Thanks! i am looking towards new works!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Gosiu. Czekam na Twoje inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń